Sommarträning

Vi kör torsdagar kl 18 på planen bakom Sätilahallen – häng på! 🤗 Passen blir ca 1 timme.

Fokus på att hålla igång – fys, grund, mittsar, självförsvar! Allt som är kul! 😁😉👌

Håll koll på Facebook då vi kan behöva ställa in vid t.ex. dåligt väder. (klicka på bilden)

Rulla till toppen