Vi kör torsdagar kl 18 på planen bakom Sätilahallen – häng på!
Passen blir ca 1 timme.
Fokus på att hålla igång – fys, grund, mittsar, självförsvar! Allt som är kul! ![]()
![]()
![]()
Håll koll på Facebook då vi kan behöva ställa in vid t.ex. dåligt väder. (klicka på bilden)

